lørdag 28. desember 2019

Noe må jeg vel ha lov å bite i

Å bite i menneskene sine fingre var ikke særlig populært. Alle tynne ledninger er stort sett fjernet. Møbler og gardiner begynner å bli kjedelig fordi de går ikke sundt. Halene til mine søsken er ganske ok, men av og til er det greit å bite i noe som ikke biter tilbake. Opptenningsveden er perfekt. Den kan jeg ta med hvor jeg vil og bite uten at den tar hevn eller kjefter på meg. Bankinga i bakgrunnen er matmor som lager menneskemat. Det er ikke noen av oss små som ødelegger noe.



Tvert imot, vi får god pleie. Her er det Blondie som blir behandlet av Tina.


I dag måtte menneskene stenge trappa opp til andre etasje. Jeg la ikke merke til hvem av mine søsken som gikk opp 2 - 3 trappetrinn og


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar