torsdag 12. desember 2019

Juleforberedelser i valpekassa

Hvis du tror vi pynter med bjeller og kuler og glitter og fjas, så må du tro om igjen. Det er det menneskene som gjør. Jeg regner med at akkurat når menneskene har fått på plass juletreet og all pynten til jul, da er jeg så stor at jeg klarer å hoppe ut av kassa og ødelegge det meste. Men det skal jeg skrive om i en senere blogg.

I kveld var det ny photoshoot. Nye bilder skal ut på finn.no og andre annonser. Vi prøver å vise oss fra vår beste side. Eller er det det vi ikke gjør. Matfar strevde for å få bilder han var fornøyd med.


I skrivende stund er det liten respons fra aktuelle kjøpere av mine søsken. Ikke det at jeg ønsker å bli kvitt dem, men hvis noen lesere kjenner noen som kjenner noen som vurderer en valp, så er det helt ok at de tipses om annonsen matfar har her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar