onsdag 4. desember 2019

Enda mer mat og enda mer kos

Trenger det å være så komplisert. Med tanke på regnestykket i går. Jeg vil ha mat og kos. Jeg ser ikke behov for å måle hverken mat eller kos. Tina er fortsatt missunnelig både når jeg får mat og når jeg får kos av menneskene.

Hun er noe mindre bekymret nå enn hva hun var for et par dager siden når menneskene henter oss ut av valpekassa. I dag var det jeg og Biba som fikk en tur på gulvteppe mellom bena til menneskene.


Azimba er naturligvis noe interessert. I dag lot Tina ham få være nær oss og nesten leke med oss. Neste bildet viser Biba som utforsker Azimba på nært hold.


Parketten er ikke populær fordi den er glatt. Og glatt underlag er hverken heldig for små valper eller lett å gå på for ustødige ben. Vi ble fort tatt tilbake på teppet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar