mandag 2. desember 2019

Manikyr

Da var tiden inne for vår føste manikyr. Kanskje det ikke heter det når det gjelder stell av hunders negler, men uansett, neglene måtte klippes i går etter bloggen var skrevet. I og med at det er jeg som er først på alle lister, så var det jeg som måtte klippes først. Det var ikke akkurat noen favoritt. Jeg prøvde etter mine beste evner å snike meg unna. Matfar holdt meg fast og roet meg ned med å klø meg bak ørene mens matmor klippet og fotograferte litt innimellom. Bandit, som var etter meg, var mye flinkere og roligere. Blondie og Biba fikk også neglene klippet samtidig som de ble fotografert. Men menneskene fikk til slutt klippet litt av alle 72 neglene våre. Det viser seg at bare siden photoshooten i forrige uke, så er vi blitt flinkere til å posere. Dermed ble det ny fotografering i dag slik at det blir nye, oppdaterte og finere bilder på finn.no. Som vanlig er jeg først.

Selv om jeg ikke skal selges, så må jeg være med å posere for fotografen.

Vi får oftere geitemelk og hundemat. Her er det jeg og Blondie som er matfatet, mens Bandit og Biba får melk av Tina.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar