mandag 30. desember 2019

Julevask

igjen
og igjen
og igjen
Med fare for å gjenta meg selv, julevask igjen i dag.
Menneskene har ikke helt sansen for stram lukt fra mine søskens etterlatenskaper. Ingen må komme å tro at det er min skyld. Jeg skal jo bo i dette hjemmet for alltid, så jeg har ingen interesse av at det lukter stramt av urin.



Hvis jeg lyger litt til, så kan jeg skrive at jeg går ut hver gang jeg skal gjøre det ene eller det andre, men jeg velger å avstå fra flere løgner. Poenget mitt er at vi benytter sjansen å gjøre fra oss når vi er ute. Og vi er ute oftere og oftere for hver dag som går. Og som bildet viser, så hjelper vi tiled å gjøre det rent igjen etter oss.

I dag har matfar bestilt tid hos veterinær til oss. Jeg lurer på hva det er for noe. Både tirsdag og torsdag neste uke. Følg med, følg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar