mandag 16. desember 2019

Hva er på menyen i dag?

Jeg får nå mindre og mindre melk fra Tina. Og jeg får boksemat, nå blandet med tørrfôr som har ligget i vann. Da er det ikke tørrfôr lenger vil du kanskje mene. Men hva skal vi da kalle det? Både søsknene mine og jeg er glad i all mat. En og annen pelsdott fra Azimba og Tina blir også tygget på. Men dette er ikke like godt.

Vi er nå noen racere rundt på golvet, ikke bare på gulvteppet, men ut på parketten, inn på kjøkken og mellom bena til menneskene som lager mat. . . . Det siste er ikke særlig populært. Det er ingen av oss som er blitt trådt på foreløpig. Matfar sier at han regner med at han blir den første som trør på en av oss.

Men jeg tror favoritten er å sove i hjørnet her:

Søvnen er så mye bedre utenfor valpekassa 😄

Tennene er flere og skarpere nå. Mens dette skrives tester Biba tennene på matfars storetå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar