tirsdag 10. desember 2019

Nå biter jeg

Jeg har fått skarpe tenner, ikke bare noen harde klumper som skal bli til noe. Det har menneskene fått erfare. Jeg ouooffer som bare det, og når menneskene kommer med fingrene sine ned i valpekassa er det fristende å teste tennene. Hjørnetennene er skarpe som nåler. Jeg kan ikke bite hardt, men det kjennes likevel på menneskenes fingre.

I matfatet er søsknene mine ivrigst. Men jeg passer på å få i meg litt jeg også.



I dag var det ny omgang med ormekur mens vi var på utflukt på gulvteppet. Tina passer på når vi er ute av valpekassa.. Hun er ikke like ivrig på å gi oss melk, men her benytter guttene sjansen. Det kan være at de ikke biter like mye som meg....



Ormekuren består av at menneskene sprøyter noe oransje gørr inn i munnen min. Det var ikke spesielt godt, men må jeg, så må jeg. Biba og Blondie var mest medgjørlige når de fikk dette. Etterpå la vi oss til å sove under bordet, alle fire.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar