torsdag 14. november 2019

Man gave names to all the animals

Man gave names to all the animals
Jeg har fått navn i dag. Jeg heter Beauty. Mitt fulle navn er Stella Azinas Beauty with a Blogg, men det er litt langt og tungvint å bruke til daglig. Så i dag synger vi Bob Dylans gamle hit. (Han kunne godt hatt et vers om hund) Min brune bror heter Bandit, min søster heter Blondie og min grønne bror heter noe så vanskelig som Be Right Back, men det blir Biba til daglig.


Vekta i dag også. Ok. Jeg får finne meg i den prosedyren. I dag var det jeg som hadde lagt på meg minst. Men mer enn nok når matfar sammenligner med tidligere kull.

Vi er lagt inn til registrering hos NKK og annonsert på Kjøpehund.no Blondie er allerede reservert. Hun skal til Trøndelag når hun er gammel nok til å reise fra oss. Og jeg skal bli her i familien. På neste bildet ser vi Bandit. Jeg lurer på hvor han havner.



I valpekassa er det varmelampe. Det er den som gjør at vi blir røde på alle bilder. Jeg og mine søsken har funnet ut (selv om vi ikke har åpne øyne) at varmelampa henger i den ene enden av kassa. Så når vi har behov for å kjøle oss ned, så åler vi oss til den andre enden av kassa. Der kan vi klynge oss tett sammen hvis det likevel skulle bli litt for kjølig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar