onsdag 13. november 2019

I dag er jeg 40....... timer gammel



Dagen går med til å sove og spise. I natt var jeg snill. Det er klart at jeg er den mest bråkete i flokken. Men tror ikke at jeg holdt familien våken i natt. Ikke så veldig mye i hvert fall. Matfar og matmor sover på sofaen like ved valpekassa. Tina tar turen til sofaen i løpet av natta, men jeg er snar med å rope henne tilbake. Og hun kommer som et olja lyn.

Matmor var hjemme hele dagen i dag. Fotografering og enda mer fotografering er hennes favoritt. Søstera mi sover med tunga ute. Dette ble foreviga flere ganger. Dette er noe hun har etter sin mor Tina. 😄



I ettermiddag ble jeg veid. Det synes jeg ikke noe om. Søsknene mine tok denne aktiviteten med knusende ro, men dette var ikke noe for meg. Vekta viste 338 gram sånn av og til. Jeg gjorde det jeg kunne for at det ikke skulle vise noe lenge nok til at det kunne leses.... Min "grønne" bror hadde lagt på seg minst av oss. Menneskene må passe på at han dier.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar