lørdag 23. november 2019

Bursdag

11 dager eller var det 11 år.
Det var visst det siste. Det var menneskegutten som hadde feiring. Vi i valpekassa er 11 dager, men det er mer på sin plass å feire 11 år. Likevel ble det vel så mye oppmerksomhet på oss i valpekassa som til bursdagsbarnet. Bortsett fra gavene da. Gavene gikk til menneskebarnet og ikke til oss som er 11 dager.


Det var mange flere mennesker her enn til vanlig, og de ga oss masse oppmerksomhet. Det så ut som Tina fant seg til rette med det. Jeg har en ekstra grunn til å feire. For første gang er det jeg som har lagt på meg mest i løpet av et døgn, hele 51 gram, det samme som Biba. Hurra.

Jeg måtte forresten skifte farge på båndet rundt halsen. Det forrige var utslitt. Nå er jeg lyseblå. Men jeg er fortsatt Beauty.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar