fredag 29. november 2019

Finn.no

Er det farlig med  finn.no ?
Jeg smiler så godt jeg kan!?! For en liten valp som meg, så høres det litt skummelt ut å blir publisert sånn som det. Selv om ikke jeg er til salgs, så er jeg med på bildene og gjør tilværelsen lysere for lesere. Av den grunn trenger jeg kanskje ikke være så nervøs. På bloggen i går nevnte jeg at det var problematisk å ta bilder. Med litt redigering i form av beskjæring, så ble det noen brukbare bilder, selv om det ikke er mulig å se hvem som er hvem på de ulike bildene. Dvs Bandit er lettere å kjenne igjen med et lyst felt på deler av hodet. Så får vi se de neste dagene og ukene om det er noen der ute i den enda større verden som vil ha glede av søsknene mine.

Nå kan jeg krype, men jeg er veldig ustødig. Jeg sjangler litt og faller ofte. Jeg blir oftere tatt med ut av valpekassa.  Av og til får jeg sitte på matfars fang.




Bandit og Biba er stødigere enn meg. De har vært på bena i et par dager. Når jeg nå kan krype, så rekker jeg opp til Tinas melk, selv om hun står oppreist i valpekassa.

Vi får oftere geitemelk nå. Det blir mye søl når vi prøver å drikke fra skål. Det gjør ingenting. Tina drikker mer enn gjerne opp det som vi har sølt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar