fredag 21. februar 2020

I dag skal jeg på kennel

for første gang.
Ikke vet jeg hva jeg går til, og menneskene vet ikke hvordan det går å ha meg på kennel. Kanskje jeg kommer til å klynke hele tiden. Tilbakemeldinger fra Tinas og Azimbas tidligere opphold er positive, så vi regner med at dette stemmer og at det også går bra også denne gang. Matfar sørger for å ta med min valpemat og gir beskjed om at vi stjeler mat fra hverandre dersom menneskene ikke passer på. Nå er det ikke så mange dager dette oppholdet skal vare, så om det blir mindre mat på noen og mer mat på noen andre av oss, så skal det gå bra for det. 😉

Det er en uke siden Bandit forlot redet. På denne uken har jeg blitt flinkere til å tisse og gjøre fra meg ute. Jeg skal ikke skrøyte på meg at jeg er stueren, men jeg snuser rundt forbi når jeg må tisse, da kommer matfar løpende og enten bærer meg ut, eller lokker meg ut, og jeg tisser ute. Noen uhell inne skjer, men ikke så ofte som når vi var 2 🐶🐶



Leken foregår med Azimba og menneskene. Noen ganger går det voldsomt for seg, og da sier Azimba, Tina eller menneskene fra og jeg må finne på noe annet. Tina liker ikke å leke. Men Tina og jeg kan ligge ved siden av hverandre i sofaen. (nå kommer jeg oppi sofaen nesten hver gang jeg prøver - kanskje ikke rett etter jeg har spist)

Her en kveld var jeg ute på en times tur i Valgeskogen. Dette er en av de lengste turene jeg har vært på. Der fikk jeg hilse på Kemsea - portugisisk vannhund. Jeg bjeffet de første 10 minuttene til Kemseas eiers store fortvilelse. Men deretter gikk vi fint sammen i mørket. Noe skitten blir en etter en slik tur, men det må vi tåle. Jeg sov godt etterpå. 💤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar