tirsdag 18. februar 2020

Home Alone 33 1/3

Det er antall ugagn som ble begått i følge matmor når jeg for første gang har vært alene hjemme frittgående sammen med Azimba og Tina. Matfar vurderer om jeg skal være med ham på jobb for å unngå biting, bæsjing og våte flekker overalt i hele første etasje. Det er ikke bestemt noe enda. Dagens erfaring er ikke bare positiv. Det er matmor som er først hjemme og må ta oppryddingen etter meg. Men dette er noe som  må læres, og jeg er jo ikke helt alene. Jeg har Azimba og Tina i nærheten. De er gode læremestere, men jeg bryr meg ikke så mye om de. Jeg vil helst leke med de, og det er ikke de så veldig begeistret for når leken varer lengre enn de 3 minuttene som de voksne hundene er med på leken. Jeg blir sliten av slikt. Og søvnen tar jeg hvor som helst:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar