onsdag 22. januar 2020

Hvor forsvant tirsdag?

Av en ukjent grunn ble det ikke blogget igår. Kanskje det er fordi det er lengre mellom høydepunktene. Vi skal ikke se vekk fra at det kan bli en dag innimellom at det ikke blogges. Så hva skjedde i går? Fint lite. Helt til leggetid var ting som normalt. Biba og jeg fikk være med å gå tur i bånd. Men det er forsåvidt ikke noe nytt, fordi dette har vi byttet på i de siste ukene. Matfar begynner å bli litt bekymret siden Bandit ikke er solgt. Den beste tiden å overta en valp på er i den alderen vi er nå. Nyheten i går var at Biba fikk sove i bur ved siden av menneskene. Han var rolig hele natta, og det var Bandit og jeg også, selv om vi måtte sove i valpebingen. Om det var tilfeldig at det ble en rolig natt eller om det var på grunn av at vi ble skilt fra hverandre, det får vi se senere. I dag har verden passert som normalt. Biba, som på bildet har sovnet på vakt i kjøkkenet, har påtatt seg rollen som fredsmegler når Bandit og jeg sloss. Gang på gang går han mellom oss og avbryter slossingen. Jeg lurer på hvordan det skal gå når Biba reiser til nytt hjem.


Det må nevnes at samme Biba gikk opp hele trappa i dag. Det turte ikke Bandit og jeg. Vi ble stående på 4. og 6. trappetrinn og ynke til menneskegutten fikk beskjed om å hjelpe oss ned og stenge trappa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar