torsdag 30. januar 2020

11 uker

Er det noe man feirer. Jeg tror ikke det. "Hver dag er en fest" er det et uttrykk som heter. Jeg kan feire at jeg klarte å komme meg opp i sofaen uten hjelp av mennesker eller puter på gulvet. Matfar ble ganske overrasket da jeg var ved siden av ham i sofaen sånn helt plutselig.

Jeg går opp trappene til andre etasje. Det vil si at det er ikke noen kunst å gå opp. Problemet er å gå ned uten å falle. Det gjør jeg også. Bandit går også opp og ned trappene uten problem.

Tiden går med til å sloss med Bandit.



Jeg hadde en liten økt med kontakt og sitt i dag. Men med Bandit, Tina og Azimba med på økten, så ble det alt annet enn enkelt.

Annonsen på finn.no har nå vært aktiv i 60 dager. Det betyr at den utgikk i dag og matfar måtte gjenopprette den. Det har vært 60 dager med flere tusen klikk på annonsen og mange som har annonsen som favoritt, men likevel er Bandit her hos oss og kunne tenke seg et nytt hjem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar