fredag 3. april 2020

April kom med snø og fare for korona

Ikke det at noen av menneskene er rammet eller i karantene, men hjemmeskole og permittering fører til mye kontakt med menneskene. Og i dag fikk jeg leke med menneskene i snø her hjemme.


Turen i parken ble utvidet med lek i snøen i hagen hjemme.

Rent sånn utviklingsmessig så er jeg kommet en del lenger enn sist. Jeg kan gå fint i bånd - relativt. Jeg bæsjer ute. Jeg spiser 2 ganger daglig - mest fordi da passer det å spise samtidig med Tina og Azimba. Jeg sover stort sett hele natta - fremdeles i bur ved siden av menneskene. Noen ganger slippes jeg ut for å tisse tidlig om morgenen og menneskene legger seg igjen.
Da kan jeg være rimelig aktiv og urolig etterpå. Når det gjelder det med å tisse, det har jeg ikke helt forstått. Jeg skvetter litt ute når menneskene slipper meg ut, men det føles tryggest å tisse når jeg kommer inn igjen....


Valpekurs ble det ikke noe av i disse koronatider. Forhåpentligvis bør det kurs når det er over og ut med korona.


Det er fremdeles Azimba jeg leker mest med. Tina er med en sjelden gang hun også. Snusematte og biteleker er favoritter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar